Pristatymo ir prekių grąžinimo taisyklės
Prekių pristatymas
Jūsų užsakytos prekės pristatomos OMNIVA terminaluose arba tiesiai į jūsų namus su kurjeriu. Kai tik prekė pasieks terminalą ar bus pristatyta kurjeriu, Jūs būsite informuoti SMS žinute. Prekės pristatymas užtrunka nuo 1 iki 4 darbo dienų nuo užsakymo ir apmokėjimo patvirtinimo.
- Prekių pristatymas į OMNIVA terminalą (paštomatu): 3.50 EUR
- Prekių pristatymas OMNIVA kurjeriu tiesiai į namus: 9 EUR
- Prekių atsiėmimas parduotuvėje: Galite nemokamai atsiimti prekes tiesiogiai mūsų parduotuvėje, esančioje Dariaus ir Girėno g. 2A, Kelmė.
Prekių grąžinimo taisyklės
Prekes mūsų parduotuvėje galite grąžinti vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Visos mūsų parduodamos prekės yra naujos, todėl grąžinimo sąlygos taikomos tik tam tikromis aplinkybėmis.
Prekių grąžinimo laikotarpis:
Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.Prekės būklė:
Grąžinama prekė turi būti nauja, nenaudota ir su visa komplektacija, t. y. su pakuote, apsauginiais įpakavimais, etiketėmis ir visais priedais.Prekės pakuotė:
Prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje, kuri turi būti nepažeista, švari ir nesugadinta. Grąžinama prekė negali būti naudojama, sugadinta ar sugadinta transportuojant.Grąžinimo sąlygos:
Jeigu prekę grąžinate dėl jos nesuderinamumo ar nesusijusių su kokybės problemomis, už prekių sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs.Kokybiškos prekės negrąžinamos:
Prekės, kurios atitinka visus kokybės reikalavimus ir nėra sugadintos, negrąžinamos.Grąžinimo procesas:
Jei norite grąžinti prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad gautumėte išsamią informaciją apie grąžinimo procesą.Grąžinimo išlaidos:
Grąžinant prekes, Jūs esate atsakingi už prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė turi gamyklinę defectą ar klaidą.
Jei turite klausimų ar norite pradėti prekių grąžinimo procesą, nedvejodami susisiekite su mūsų komanda el. paštu prekyba@mobilecare.lt arba telefonu +370 634 99 349.